Home (CZ) | PL | SK | DE | EN | RU
Video
Reference
Good experience with ROI in the past convinced me to bring the team back on board this time. It has been possible to sensitise Chinese colleagues for an entirely new appreciation of quality.
Franz Gollmann, Director of Central Quality at Brilliance Automotive

Korporátní zaměření

Průmysl 4.0 je o předvídání a vyvolávání změn v business modelech. Na jednu stranu chce německá vláda vzdělávat širokou veřejnost a korporátní sféru ohledně probíhající revoluce, ale zdaleka těžší úkol je určitá změna výrobního prostředí, konkrétně u malých a středně velkých podniků (SME). Tyto podniky jsou ukazatelem národního korporátního prostředí a jsou páteří industriálního úspěchu. Dosud měly malé a střední podniky měly tendenci zaostávat v aplikaci velkých dat a analýz, stav, který je odrazem evropské úrovně. Německý komisař EU pro digitální ekonomiku a společnost nedávno poukázal na skutečnost, že: „14 % evropských malých a středních podniků v současnosti používá internet jako prodejní kanál a 1,7% všech evropských společnosti používá vyspělé digitální nástroje k inovaci produktů a procesů.“

IIC byla uznána pěti velkými společnostmi a její význam potvrzuje členství velkých firem jako ABB, Siemens, Mitsubishi a China Telecom. IIC zaujala i menší podnikatelské subjekty jako Xcaliber Technologies a CyberX. S členskými poplatky, které jsou pro začínající podniky velmi malé, se IIC podařilo vytvořit mix firem od start-upů, přes středně velké až po nadnárodní korporace a výzkumné instituce.
 
Jak Průmysl 4.0 tak IIC jsou otevřeny podnikům všech velikostí, první ze jmenovaných se týká více malých a středních podniků (SME), kdežto druhý většinou zajímá větší společnosti.

Zdroj: MAPI Foundation