Home (CZ) | PL | SK | DE | EN | RU
Video
Reference
ROI has become an important partner for the successful restructuring of business processes. The special quality of ROI lies in it being a blend of “implementer” and “strategizer", and it works so closely with the shop floor that synergies come about between the big players in the automotive sector and medium-sized companies operating worldwide, like Grohe.
Detlef Spigiel, Member of the Board of Directors, Grohe AG

Kaizen workshop / školení

Cíl a obsah Kaizen workshopu / školení:

 

Kaizen workshop / školení realizujeme standardě ve 3 variantách:

 

Ukázka závěrečného shrnutí workshopu / školení (Kaizen Workshop Template):

 

Znaky Kaizen organizace
Pokud si nejste jisti, zda je ve Vaší organizaci Kaizen dostatečně implementován, můžete si odpovědět na několik níže uvedených otázek. Pokud ve všech případech bude Vaše odpověď „ano“, můžete si gratulovat – Kaizen je u Vás skutečně nedílnou a trvalou součástí každodenního života:

1.    Přichází podněty na zlepšení většinou od pracovníků z nejnižší organizační úrovně?
2.    Je u nás Kaizen každodenní součástí?
3.    Dosahujeme díky Kaizen opravdu reálných a významných výsledků?
4.    Snažíme se o zlepšení všech procesů?
5.    Vyhodnocujeme systematicky dosažené přínosy?
6.    Jsou všichni pracovníci odměňováni za navržená zlepšení? Oceňujeme i malá zlepšení?
7.    Je v naší společnosti standardizace procesů základním pilířem?
8.    Probíhá u nás pravidelná kontrola dodržování zavedených standardů?
9.    Snažíme se o trvalé zlepšování zavedených standardů?
10.  Jsou všichni zaměstnanci dostatečně proškoleni a znají platné standardy?
11.  Je vizualizace základním nástrojem pro řízení? Jsou přímo na pracovišti vizualizovány cíle a dosahované                výsledky?