Home (CZ) | PL | SK | DE | EN | RU
Video
Reference
Together, we undertook a strategically important project to redesign the way services are provided in our laboratories. ROI consultants understand how to structure processes and make them efficient, and they quickly fit in with the team. Particularly worthy of mention is the way knowledge gained from the manufacturing industry was successfully applied to the processes of a services company.
Joachim Birnthaler, CEO, TÜV SÜD Product Service GmbH, Munich

Školení Úvod do Quality Management

 

Procesy řízení kvality zahrnují veškeré aktivity v rámci organizace, které určují politiku kvality, její cíle a zodpovědnosti a tím zabezpečují dosažení úspěšného výsledku, který naplňuje očekávání interního anebo externího zákazníka. Zároveň zajišťují, aby organizace, produkt anebo služba byly konzistentní. Řízení kvality se nezaobírá jen kvalitou výrobku anebo služby, ale také způsoby, jak toho dosáhnout.

Školení Úvod do Quality Management se dotýká základů řízení kvality, představuje základní nástroje kvality, věnuje se tematice PDCA a plánování kvality.

Standardizované pracoviště patří mezi silné nástroje LEAN filozofie. Dobře popsaný a dokumentovaný současný stav pracoviště a pracovního postupu je základem pro kontinuální zlepšování – kaizen. Tím, že současný stav analyzujeme, zlepšíme a zdokumentujeme, vytvoříme nový standard, který se stává podkladem pro další kaizen. Tento proces nikdy nekončí.

Cíle a obsah školení Úvod do Quality Management:

Použité nástroje a metody školení Úvod do Quality Management:

Cílová skupina školení Úvod do Quality Management:
 Top management ||||||||||
 Vedoucí pracovník ||||||||||
 Mistr |||||
 Operátor / Pracovník |

 

Doporučené znalosti před začátkem školení Úvod do Quality Management - Lean základy, 5S

Doba trvání školení Úvod do Quality Management – 1 den

Fotogalerie ze školení Úvod do Quality Management: