Home (CZ) | PL | SK | DE | EN | RU
Video
Reference
ROI has become an important partner for the successful restructuring of business processes. The special quality of ROI lies in it being a blend of “implementer” and “strategizer", and it works so closely with the shop floor that synergies come about between the big players in the automotive sector and medium-sized companies operating worldwide, like Grohe.
Detlef Spigiel, Member of the Board of Directors, Grohe AG

Workshop "Customer sandbox"

Smyslem workshopu customer sandbox je poskytnout klientovi "lean pískoviště", kde si může vyzkoušet svůj návrh optimalizace organizace pracoviště bez zasahování do vlastního výrobního procesu.

V praxi se ukázalo, že největší efektivity workshopu se dosahuje ve spojení s předchozí analýzou procesu u klienta, kterou provedou naši konzultanti a následně připraví všechny potřebné podklady pro simulaci.
Workshop je vhodným doplňkem absolvovaného lean školení, kdy si účastníci vyzkouší použití lean metod na procesu, který je jim známý.

Cíl a obsah workshopu Customer sandbox
Použité nástroje a metody workshopu Customer sandbox:
Cílová skupina workshopu Customer sandbox:

Top management
|||||
Vedoucí pracovníci ||||||||
Mistři ||||||||
Operátor / Pracovník ||||||

Požadované znalosti před začátkem workshopu Customer sandbox - 5S, Standardizované pracoviště, Od push k pull

Doba trvání workshopu Customer sandbox – 1 den

Fotogalerie z workshopu Customer sandbox: