Home (CZ) | PL | SK | DE | EN | RU
Video
Reference
The improvement of the operative performance of our global positioned positioned production network is a key component of the strategic further development of our business area. By means of the project drive, we created structures and processes that are indispensable for operational excellence. Due to its strength of implementation, branch and methodical expertise, ROI Management Consulting has proven to be a competent partner in this project.
Dr. Karsten Kroos, Chairman of the Management Board of the Business Area Components Technology, ThyssenKrupp AG

Workshop "Customer sandbox"

Smyslem workshopu customer sandbox je poskytnout klientovi "lean pískoviště", kde si může vyzkoušet svůj návrh optimalizace organizace pracoviště bez zasahování do vlastního výrobního procesu.

V praxi se ukázalo, že největší efektivity workshopu se dosahuje ve spojení s předchozí analýzou procesu u klienta, kterou provedou naši konzultanti a následně připraví všechny potřebné podklady pro simulaci.
Workshop je vhodným doplňkem absolvovaného lean školení, kdy si účastníci vyzkouší použití lean metod na procesu, který je jim známý.

Cíl a obsah workshopu Customer sandbox
Použité nástroje a metody workshopu Customer sandbox:
Cílová skupina workshopu Customer sandbox:

Top management
|||||
Vedoucí pracovníci ||||||||
Mistři ||||||||
Operátor / Pracovník ||||||

Požadované znalosti před začátkem workshopu Customer sandbox - 5S, Standardizované pracoviště, Od push k pull

Doba trvání workshopu Customer sandbox – 1 den

Fotogalerie z workshopu Customer sandbox: