Home (CZ) | PL | SK | DE | EN | RU
Video
Reference
One thing I particularly like about ROI is the emphasis on open communication and treating one another fairly. Likewise, the high degree of expertise and the professionalism of the consulting team.
Thomas Meixner, CIO, Miba Group

Workshop "Customer sandbox"

Smyslem workshopu customer sandbox je poskytnout klientovi "lean pískoviště", kde si může vyzkoušet svůj návrh optimalizace organizace pracoviště bez zasahování do vlastního výrobního procesu.

V praxi se ukázalo, že největší efektivity workshopu se dosahuje ve spojení s předchozí analýzou procesu u klienta, kterou provedou naši konzultanti a následně připraví všechny potřebné podklady pro simulaci.
Workshop je vhodným doplňkem absolvovaného lean školení, kdy si účastníci vyzkouší použití lean metod na procesu, který je jim známý.

Cíl a obsah workshopu Customer sandbox
Použité nástroje a metody workshopu Customer sandbox:
Cílová skupina workshopu Customer sandbox:

Top management
|||||
Vedoucí pracovníci ||||||||
Mistři ||||||||
Operátor / Pracovník ||||||

Požadované znalosti před začátkem workshopu Customer sandbox - 5S, Standardizované pracoviště, Od push k pull

Doba trvání workshopu Customer sandbox – 1 den

Fotogalerie z workshopu Customer sandbox: