Home (CZ) | PL | SK | DE | EN | RU
Video
Reference
In the project, we were convinced by ROI’s use of a combined top-down / bottom-up approach. The consultants were successful in taking the many ideas and creative proposals of the management team and our employees from various countries and giving them, above all, a clear, comprehensible structure in the best possible form. “Teasing out” and channeling the existing creative potential was a particularly important accomplishment of ROI.
Eckhard Gatawis, Head of Division Global Production, HOERBIGER Kompressortechnik Holding GmbH, Vienna

Korporátní zaměření

Průmysl 4.0 je o předvídání a vyvolávání změn v business modelech. Na jednu stranu chce německá vláda vzdělávat širokou veřejnost a korporátní sféru ohledně probíhající revoluce, ale zdaleka těžší úkol je určitá změna výrobního prostředí, konkrétně u malých a středně velkých podniků (SME). Tyto podniky jsou ukazatelem národního korporátního prostředí a jsou páteří industriálního úspěchu. Dosud měly malé a střední podniky měly tendenci zaostávat v aplikaci velkých dat a analýz, stav, který je odrazem evropské úrovně. Německý komisař EU pro digitální ekonomiku a společnost nedávno poukázal na skutečnost, že: „14 % evropských malých a středních podniků v současnosti používá internet jako prodejní kanál a 1,7% všech evropských společnosti používá vyspělé digitální nástroje k inovaci produktů a procesů.“

IIC byla uznána pěti velkými společnostmi a její význam potvrzuje členství velkých firem jako ABB, Siemens, Mitsubishi a China Telecom. IIC zaujala i menší podnikatelské subjekty jako Xcaliber Technologies a CyberX. S členskými poplatky, které jsou pro začínající podniky velmi malé, se IIC podařilo vytvořit mix firem od start-upů, přes středně velké až po nadnárodní korporace a výzkumné instituce.
 
Jak Průmysl 4.0 tak IIC jsou otevřeny podnikům všech velikostí, první ze jmenovaných se týká více malých a středních podniků (SME), kdežto druhý většinou zajímá větší společnosti.

Zdroj: MAPI Foundation