Home (CZ) | PL | SK | DE | EN | RU
Video
Reference
We now have a comprehensive review model that extends from the offer to the experience obtained from the start-up. This was primarily due to the highly practice-based work, in which all of the team members constantly focused on the most important tasks and process steps. But the in-depth professional experience from ROI also played a crucial role in helping the project to succeed.
Herbert Glaser, Engineering Hydro Generator, Andritz Hydro

Školení Úvod do Quality Management

 

Procesy řízení kvality zahrnují veškeré aktivity v rámci organizace, které určují politiku kvality, její cíle a zodpovědnosti a tím zabezpečují dosažení úspěšného výsledku, který naplňuje očekávání interního anebo externího zákazníka. Zároveň zajišťují, aby organizace, produkt anebo služba byly konzistentní. Řízení kvality se nezaobírá jen kvalitou výrobku anebo služby, ale také způsoby, jak toho dosáhnout.

Školení Úvod do Quality Management se dotýká základů řízení kvality, představuje základní nástroje kvality, věnuje se tematice PDCA a plánování kvality.

Standardizované pracoviště patří mezi silné nástroje LEAN filozofie. Dobře popsaný a dokumentovaný současný stav pracoviště a pracovního postupu je základem pro kontinuální zlepšování – kaizen. Tím, že současný stav analyzujeme, zlepšíme a zdokumentujeme, vytvoříme nový standard, který se stává podkladem pro další kaizen. Tento proces nikdy nekončí.

Cíle a obsah školení Úvod do Quality Management:

Použité nástroje a metody školení Úvod do Quality Management:

Cílová skupina školení Úvod do Quality Management:
 Top management ||||||||||
 Vedoucí pracovník ||||||||||
 Mistr |||||
 Operátor / Pracovník |

 

Doporučené znalosti před začátkem školení Úvod do Quality Management - Lean základy, 5S

Doba trvání školení Úvod do Quality Management – 1 den

Fotogalerie ze školení Úvod do Quality Management: