Home (CZ) | PL | SK | DE | EN | RU
Video
Reference
During a very critical phase, ROI helped us to stabilize our production processes and to increase and permanently assure quality. The close, collegial collaboration was a success and very enjoyable for all involved.
Ewald Klüe, Task Force Head, DB Fahrzeuginstandhaltung GmbH, Fulda

Workshop "Customer sandbox"

Smyslem workshopu customer sandbox je poskytnout klientovi "lean pískoviště", kde si může vyzkoušet svůj návrh optimalizace organizace pracoviště bez zasahování do vlastního výrobního procesu.

V praxi se ukázalo, že největší efektivity workshopu se dosahuje ve spojení s předchozí analýzou procesu u klienta, kterou provedou naši konzultanti a následně připraví všechny potřebné podklady pro simulaci.
Workshop je vhodným doplňkem absolvovaného lean školení, kdy si účastníci vyzkouší použití lean metod na procesu, který je jim známý.

Cíl a obsah workshopu Customer sandbox
Použité nástroje a metody workshopu Customer sandbox:
Cílová skupina workshopu Customer sandbox:

Top management
|||||
Vedoucí pracovníci ||||||||
Mistři ||||||||
Operátor / Pracovník ||||||

Požadované znalosti před začátkem workshopu Customer sandbox - 5S, Standardizované pracoviště, Od push k pull

Doba trvání workshopu Customer sandbox – 1 den

Fotogalerie z workshopu Customer sandbox: